Author Topic: Google testira ispisivanje lokacije u rezultatu  (Read 1768 times)

Aleksandar

  • Administrator
  • Newbie
  • *****
  • Posts: 28
    • View Profile
Google testira ispisivanje lokacije u rezultatu
« on: June 22, 2018, 10:10:05 AM »
Google je počeo da testira ikonicu, i ispisanu lokaciju ispred opisa rezultata, za neke pojmove, i za sada izgleda za američke pretrage.



U Search Engine Marketingu kažu da ne veruju da se lokacija izvlači iz schema.org, još uvek se ne zna više kako Google određuje koju lokaciju će prikazati.

Više na http://www.thesempost.com/google-adds-location-icon-search-results/

 

Mirko

  • Newbie
  • *
  • Posts: 2
    • View Profile
Re: Google testira ispisivanje lokacije u rezultatu
« Reply #1 on: June 22, 2018, 11:53:14 AM »
Nisam ovo primetio. Pitam se da li je ovo samo za vesti ili će biti za sve rezultate. Ako je za sve onda će biti nezgodno ako firma pokriva više lokacija.

Marija

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 55
    • View Profile
Re: Google testira ispisivanje lokacije u rezultatu
« Reply #2 on: July 10, 2018, 11:34:30 PM »
Šta to praktično znači? Da će Google sam da bira koju će adresu da prikaže ukoliko firma ima više poslovnica?

Aleksandar

  • Administrator
  • Newbie
  • *****
  • Posts: 28
    • View Profile
Re: Google testira ispisivanje lokacije u rezultatu
« Reply #3 on: September 06, 2018, 01:03:07 PM »
Da, biće tu zabuna sigurno, kada sajt/firma ima više lokacija. Pretpostavljam da neće istu lokaciju prikazivati svima, možda će gledati istoriju pretrage, lokaciju i sve ostalo kod onog ko pretražuje, pa šta Google proceni da je najzgodnije za njega, to će i prikazati. Videćemo. Ako nastave sa ovim, uopšte.